Retouren

Heb je je bestelling ontvangen en ben je toch niet (helemaal) tevreden? Wat jammer! Maar uiteraard kun je je product(en) binnen 14 dagen retourneren. Alles wat je retour wilt sturen dient, voor zover mogelijk, in de originele verpakking verzonden te worden zonder beschadigingen. Kosten voor het retour sturen van het product komt op rekening van de consument. Wanneer ik je product in goede staat retour heb ontvangen, zal ik het bedrag terug betalen met hetzelfde betaalmiddel als waarmee je de oorspronkelijke bestelling hebt betaald.

Oktoberdots werkt niet met ingewikkelde retourformulieren, even een mailtje sturen naar info@oktoberdots.nl met welke producten je terug wil sturen en eventueel waarom is genoeg!

Retouradres:
Oktoberdots
Wilrijkstraat 59
49826GB Breda
(Dit is géén bezoekadres)

Hoe werkt retourneren?
1. Mail naar info@oktoberdots.nl welke producten je retour wilt sturen, zo weet ik van wie het retourpakketje komt.
2. Stuur het te retourneren product in originele verpakking naar bovenstaand adres. (kosten voor retourzending zijn voor eigen rekening)
3. Wanneer ik het product goed heb ontvangen, krijg je een bevestiging en zal ik de terugbetaling z.s.m. in orde maken.
4. Bij het retourneren van een volledige bestelling krijg je het gehele aankoopbedrag inclusief betaalde verzendkosten terug.

Beschadigd product
Elke bestelling wordt zorgvuldig verpakt om beschadigingen tijdens de transport te voorkomen. Mochten er toch beschadigingen zijn, mail dan vooral naar info@oktoberdots, dan wordt het zo snel mogelijk opgelost!